Fredag!

Inatt har vi inte tillåtits någon sömn alls, det är så konstigt att en så liten människa kan styra hela ens liv : ) Miio var vaken från kl 00:30-06 på morgonen.
Han har helt klart sin vakna period på natten, men det sitter i sen han var i magen så förhoppningsvis försvinner det snart!
Men han är verkligen hur snäll som helst, skriker inte många minuter på dygnet vilket är hur skönt som helst.

Badade honom för första gången idag och han älskade det! Han såg hur mysig ut som helst och njöt till max. Tog bort tejpen över snittet idag, kändes riktigt obehagligt men det ser fint ut vilket är huvudsaken. Nu hoppas jag bara att smärtan ger med sej snart. Drar och ömmar en hel del..

Nu kommer snart Marie och Em och hälsar på oss. Ska bli trevligt har jhu inte träffat andra än släkten den senaste veckan. Är trött som tusan men några timmar ska jag förhoppningsvis orka med. Och imorrn kommer Erland med familj vilket också ska bli riktigt trevligt. Näh nu vaknade Miio till liv så nu är det strax mat dags igen!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

Fin blogg...

Grattis till nya tillskottet! Kommer det en förlossningsberättelse, älskar att läsa sånna?!!

Kram / Läsare från Umeå

Postat av: Milla

Det var modigt att ta bort tejpen så tidigt. Jag vet att jag oxå fick det men jag vågade inte ;P Johan fic ta bort den efter typ 3 veckor. Riktigt obehagligt, dessutom hade jag kvar två stygn som han fick ta bort :S Det är jobbigt det första men sen blir det som vanligt igen med snittet. Men var försiktig med att bära de första veckorna. KRAM!

Postat av: Rebecca

Hej tjejen! Härligt att livet rullar på med den lille. Hoppas att han snart vänder rätt på dygnet så att ni får sova lite på nätterna :)

Kan du inte skriva ett inlägg å berätta om förlossningen?



Hoppas ni får en bra dag/kväll. Kram Rebecca

Postat av: amelie

Ähvafan, minns inte vad jag skulle kommentera. Haha! Aja. Puss på dig o Miio =)

Postat av: veronika

hej på dig. Grattis till erat lilla fina under. Hoppas att allt gick bra och att MIIIO snart vänder tillbaka dygnet. Kan ju bli lite jobbigt att inte få sova på natten :/ Frågar som alla andra, får man en liten förlossnings berättelse :)



Lycka till kram Veronika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback