Fredag!

Jaa då var det Fredag igen. Jag har knappt någon koll på vilken veckodag det är nu för tiden, dagarna bara rullar på.
På måndag börjar Tom jobba igen, känns så tråkigt. Men dagarna kommer säkert gå fort, för man har ju att göra! Kommer bli segt bara att få ta nätterna med Miio helt själv, men förhoppningsvis kommer jag in i det fort. Man kan ju hoppas att Miio börjar nöjja sej med ett mål mat om natten snart : )
Får se om Tom ska ta pappa dagar 1 eller 2 dagar i veckan sen här framöver. Han vill inte missa för mycket, vilket känns jätte bra.

Känner att jag börjar repa mej bra nu, jag har ont i snittet men det är överkommligt. Kan nog börja ta lite längre promenader här i veckan som kommer. Vore så skönt, sen så kan vi ju hoppas att det slutar vara så kallt ute för det går inte att vara ute längre än 30 minuter med Miio som det är nu.

Fick en glad överraskning idag också, Frida kommer hem 24-26e så vi ska ses den 25e. Ska bli så skoj så det längtar vi till! : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback