17 Februari, Morfars dag <3

Var helt slut igår, så vi gick o la oss allihopa redan vid 21 tiden i sängen. Tom var söt o tog första matpasset med Miio som var vid halv 1 sen vaknade han vid 4 igen o ville ha mat. Men han var duktig och somnade om efter båda tiderna. Sen vaknade han vid 7 och ville inte sova mer.
Men det är helt okey.

Nu väntar vi på att Niina ska mata klart Elina så ska vi ta en promenad tillsammans. Ska bli trevligt o komma ut en sväng med sällskap! I eftermiddag ska vi hem till min mormor så hon får mysa med Miio. Hon har väntat o väntat så nu ska hon äntligen få träffa honom. : )

Idag är det dessutom min älskade morfars dag. Saknar honom till stjärnorna och tillbaka. Gör så ont att han inte får uppleva min största lycka här i livet. Det är så mycket jag vill att han ska få uppleva tillsammans med oss allihopa. Känns så fint att Miio bär hans namn som mellannamn <3 En dag ska jag berätta för Miio att han har världens finaste gammelmorfar uppe bland stjärnorna!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Blir rörd när jag läser inlägget. Det märks vilken kärlek du känner för din morfar. Han känner exakt likadant för dig och Miio där uppe bland stjärnorna när han tittar ner på er. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback