16 Februari

Igår var tom tillbaka på jobbet och jag hade min första heldag med Miio ensam. Blev dock inte så ensamt för vi va hos mamma där Erika o Selma bakade bullar, och på kvällen hälsade vi på hos Linn medans Tom tränade.
Idag däremot har vi vart hemma hela dagen.

Miio har varit grinig sedan igår men idag har han vart helt islk. Han sov enstaka timmar inatt så när klockan var 5 var det bara att gilla läget och gå upp. Han sov mellan 7-8 sen strejka han totalt fram tills 12 så nu sover han äntligen. Fast han lär vakna när som helst för mat skulle han haft vid 13 egentligen! Men han behöver sova så han får vakna av sej själv.
Jag är dödstrött så jag hoppas han sover bättre inatt annars får Tom va snäll o ta ett matpass så jag får sova iaf 3 timmar i streck!

Jag har bara hunnit få i mej en torr smörgås så min mage kurrar rejält efter mat, dessutom är det ju Semle-dagen idag så Tom får köpa med sej Semlor hem som vi kan gotta oss med ikväll.
Borde inte men va tusan : ) Nu ska jag värma mej lite mat och hoppas hinna äta innan "fisen" vaknar.

Grattis LilleBror Robb på 22-årsdagen <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Javafan, semla måste man unna sig!! Jag har hunnit unna mig 5 stycken i år, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback