Vår äntligen !

Nu har jag äntligen tagit tag i mina promenader på allvar. Igår tog jag Miio i vagnen och min I-pod i öronen och gick en långpromenad på 2 timmar i solen, var helt underbart väder.
Idag har vi vart ute i 3 timmar och promenerat, strosade en runda istan med Marie. Fick köpt lite söta sommarplagg till Miio och två jätte söta bodys som han kan ha nu.
Senare blir dte en kvällspromenad när Tom tränar, Miio sover så gott i vagnen så lika bra att vara ute en stund på kvällen innan han ska nattas i sängen.

Imorrn ska jag på återkontroll på MVC och kolla så snittet o allt har läkt som det ska. Sen ska vi åka en tur till Överby med Marie och kolla efter lite mer kläder till fisen. : )
Har ju fått in sommarkläder i butikerna nu och det finns ju massa sött som jag vill att han ska ha! Näh nu ska jag passa på att lägga mej i soffan o läsa en stund medans Miio sover.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback