Till Anonym !

Som har väldigt mycket starka åsikter att kläcka ur sej i min blogg som är fruktansvärt patetiska, jag har kollat upp ditt IP nummer o vet vem du är. Håll dej härifrån! Börjar bli smått trött på dej och dina återkommande loko kommentarer!
Du läser ju inte inläggen innan du hittar på en helt absurd rad o skriva, för om du hade läst inläggen lite bättre så hade du förstått vad jag menat!

Du är bara så fruktansvärt patetisk, o det värsta är att  du ska hålla på att säga din åsikt som är så fruktansvärt snedvriden och sen vara anonym?! Om du nu står för den så borde du våga skriva ditt namn!
Patetiskt är rätt ord!

/ T

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Läste "anonyms" kommentar o höll på o smälla av.. Delar dina ord Therese till 100%!!!!

Postat av: Therese

Jaa vad e detta! Hahaha! Inte klokt! : )

Postat av: Anonym

Hej vännen. Tycker om och läsa din blogg =) men ... Vilka är dessa märkliga människor som kommenterar dina inlägg?? Du som är världens goaste ;) Frågar du mig, så måste det vara en person som är väldigt osäker på sig själv. Antagligen så är det någon som är jävligt avundsjuk på dig. Njut nu och skit i vad andra säger, spring i mjukbrallan hela dagen om du vill. Bara du är lycklig =) Kramar Anna M.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback