Måndag 26 april.

I fredags satt jag på (eller rättare sagt låg) Red rocket i 4 timmar och lät Chin arbeta vidare på mitt ben. Och jisses va nöjd jag blev. Förhoppningsvis bara 1 sittning kvar efter sommaren!
Ska bli så kul o se det färdiga resultatet när allt är på plats!

På eftermiddagen fick jag ett mms av mamma, då har hon och L-J vart o köpt en barnvagn till Miio, just en sån som jag och Tom pratat på att köpa.
En Emmaljunga scooter, limegrön! Den är perfekt nu till sommaren och många år framöver nu när Miio blir större och inte vill ligga ner mer. Dom är för underbara! Taack<3
Då slipper vi våran stora vagn, har ju sittdel till den också så den får vara hos mamma så har hon en vagn hos sej också! Kalas bra!

Inatt sov Miio jätte bra, han somnade vid 20:30 och vaknade 6 i morse och va hungrig, och sen sov han vidare till 8! Underbart skönt att få sova riktigt emellanåt.
Nu ska vi snart iväg till stan en stund och sen åker vi nog till mamma. Tom tränar direkt efter jobbet så han är inte hemma förrän runt 19 tiden, så vi kan lika gärna vara hos mamma och bli ompysslade! : )

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback