"Mammaledig träsket"

Jag har verkligen fastnat i "mammaledig träsket". Med det menar jag mest att jag går hemma i myskläder mest hela dagarna oiordning gjord.
Det är inte alls sån jag var förrut, men det finns lixom inte någon anledning att göra mej iordning vissa dagar, o det är sjukt att jag känner så.
För vet ju med mej själv att jag känner mej bättre och mår bättre om jag fixar iordning mej och har "vanliga" kläder på mej istället för bylsiga mjukisplagg.
Men jisses va skönt det är att gå runt i slappa kläder när man ändå bara ska vara hemma o koka välling, mata, byta bajsblöjjor, vila and so on.
Då känns det faktiskt inte så aktuellt att göra mej fin.

Nu är det dax för mat!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vill man gå runt och se sleten ut bara för att man är mammaledig så visst men då får man hålla sig inne så folk slipper se...... Man borde vilja göra sig fin för sig själv, sin man och sitt barn så man ser okej ut är det minsta man kang öra

Postat av: Therese

Men dte är ju precis det jag säjjer. Läs inlägget innan du kommenterar ditt pucko.

O vad då hålla sej inne så folk slipper sej? Vad e du för en idiot?

Moget att kommentera anonymt också, håll dej härifrån för helvette! DU är pinsam!

Postat av: Amelie

Ja för guddskull Th, håll dig inne! Folk kommer ju reagera jättestarkt om dem ser en osminkad tjej i mjukisbyxor!!!!!

Postat av: Lisa Holm

HAhaha, ska man skratta eller gråta? Vad fan är det med folk egentligen?? Stackars människa om hon nu tror att man måste klä sig snyggt och sminka sig när man är hemma med sin lilla bebis... Precis som om bebisen bryr sig om vad mamman har på sig..!! HALLÅ!? Och om man nu har en sambo/man som slutar att älska en bara för att man går i myskläder ibland så är han inget att ha! Tycker jag!

Postat av: Therese

Taack! : )

Helt sinnes!

Kan inte annat än att skratta til anonyms ständiga loko kommentarer!

Postat av: Elin

ja är man anonym och skriver en sån sak så kan man ju dra slutsatsen att denna människa är jävla sleten själv.. ärligt talat..om du ska kommentera så jävla löjliga grejer är du ju fan slut i huvet om du ens är inne på bloggen och läser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback