Framsteg.

Igår blev den en långpromenad på eftermiddagen när Tom tränade. Måste ta mej i kragen och aktivera mej mer, ska även få tiden att räcka till så jag kan börja träna igen.
Det är just tiden som är knapp, men vi ska pussla ihop det så jag kan komma iväg o börja nu iaf. Det måste jag, mår så mycket bättre när jag tränar!

Inatt sov Miio för första gången en hel natt. Han åt senaste målen vid 24-tiden sen vaknade han kl 7 på morgonen! Blev rätt chockad faktiskt men helt underbart att få sova oavbrutet en hel natt! Hoppas det håller i sej.
Idag fick vi besök av Linda en stund, blev rätt kort eftersom Miio var trött men träffades fick vi en stund iaf!
Imorrn ska jag jobba mellan 11-16 sen kommer Toms mamma hit och hälsar på. Hon har ju inte träffat Miio på ett tag eftersom hon vart i Thailand precis så blir trevligt!
På lördag ska vi upp till Erika och greja i deras garage, vi hoppas även att vädret tillåter att vi får årets första grillning! Vore supergott.
Nu blir det Private practise i soffan.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback