Underbar myskväll!

Myskvällen igår var den bästa på länge! Låg i soffan o myste o hejjade fram Sverige o fotbollen vilket gick otroligt bra måste jag säjja : )
Sen bäddade vi ner oss i sängen o tittade på film. Hur underbart som helst att så lite kan vara så underbart!

I morse låg vi o drog oss en timma innan vi gick upp o åt frukost framför Tvn. Sen åkte vi iväg för att slänga skräp o flytta det sista lasset från gamla lägenheten. Nu är det bara städningen kvar o den ska vara klar senast på fredag då vi ska lämna nycklarna.

Nu har jag suttit o pluggat i 2 timmar o är precis klar. Bara att fortsätta att packa upp alla lådor. Phu. Det värsta är att det inte går att plocka upp så mycket mer eftersom klädkammaren inte är klar. Men en del ska nog gå. Tom är iväg o kollar nått med Olssons hus, sen ska vi sätta upp gardiner i vardagsrummet o köket tror jag.

Måste ju bara hålla med Amelie om att väldigt mycket kompisar försvinner när man är gravid. Dom hör mest av sej när de inte "orkar" festa på heljerna för de vet att jag gärna kollar på film. Vilket känns jätte tråkigt. Innan jag berättade om våran graviditet så ringde jämt min mobil, men nu. Ikke. Någon mer som känner igen sej?!

Nu ska jag tillbaka till mina lådor o sen försöka hinna med en promenad.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Tack =)

Postat av: Anonym

länkade visst fel blogg :P

Postat av: Camilla

Jo tack det känner jag igen! Jag fick höra att jag blivit tråkig när jag blev gravid och aldrig ville hitta på något. Men till mitt försvar fanns det inte så mycket jag kunde göra heller, med tanke på foglossning, illamående osv. Mådde inte så bra så jag ville inte gå ut så folk såg mig. Det sårade mig att höra. För jag ville något mer med mitt liv än att bara festa och vara fri. Jag ville helt enkelt ha en liten familj. Jag är superglad att jag följde min magkänsla den gången! Jag kan inte önska mig något annat! En rolig grej när man väl fick ut bebis va, vad fasen gjorde jag innan han kom?? Måste ju varit sjukt tråkigt att ha så mycket fritid ;) Oj, vad långt det blev... :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback