Underbar gårdag!

Jag började gårdagen med ett besök hos frissan vilket var på tiden då jag inte klippt mej på över 1½ år! Kunde inte bestäma mej hur jag skulle klippa så jag klippte av allting! Haha. Jag blev nöjd o jag börjar vänja mej!
Sen mötte jag upp Frida o vi hyrde film o köpte gotta.
Em va med en stund under kvällen också, rikigt trevligt o kunna ses alla 3 för en gångs skull. Kollade på Idol, lagade mat och kikade film.
Är så underbart att vara med Frida, synd att det blir så sällan nu bara när hon bor i Oslo.

I morse va gubben här o satte upp persienner i hela lägenheten, blev kalas bra! : ) O nu sk ajag hänga upp tvätten o sen åka iväg med Mami på en shoppingrunda på Överby. Ikväll blir det ett jobb pass mellan 17:30-20:30. Känns riktigt segt men får stå ut, det är det nästsista passet jag har inbokat så får vi se hur det blir sen.



Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Jättefint tjejen! Du passade riktigt bra i kort! Hoppas vi kan ta den där fikan snart. Har gaaalet mycket i skolan men nån dag borde vi väl kunna hitta en lucka som passar oss båda ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback