Tisdag förmiddag!

Hela gårdagen bestod av plugg av psykiska tillstånd, behandlingar o psykofarmaka från kl 11-21 satt jag. Så jäkla trött på de nu o vet att jag kommer ha det så här många dagar framöver!

Nu har jag just ätit lite frukost samtidigt som jag kollat runt på mina sidor på nätet. Ska ta tag i att göra en Power point till vårt grupparbete så den blir klar. Sen måste jag sätta mej med det andra resten av dagen tills Tom slutar. Då ska vi ha de absolut trevligaste nöjjet: Städa ur gamla lägenheten! Woohoo. Säkert roligt. Enda dagen i veckan som Tom är hemma på kvällen o inte tränar. Men lika bra att få det gjort.

Fick ett mail av en tidigare mycket nära vän till mej. Gjorde mej faktiskt riktigt glad, för henne har jag ändå tänkt på en massa o undrat vad som faktiskt hände. Nu kanske man kan få lite klartext o känna att det kan läggas bakom en helt. Vända till ett nytt oskrivet blad helt enkelt. Vi får se vad som händer!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback