SoffPotatis.

Har legat i soffan sen jag gick upp ur sängen imorse. Fanns ingen möjlighet att jag skulle orka ta mej till skolan o göra salstentan imorse.
Har sett film efter film hela dagen o nu sitter jag under täcket i soffan o väntar på Idol. Mår riktigt uselt, feber, genom förkyld,halsont och en enorm huvudvärk.

Ska faktiskt be Älsk köra mej till Hemmakväll efter hans träning så jag får köpt några filmer, har ingenting kvar o se på o känns som jag bli liggandes hemma imorrn också.
Nu ska jag kolla på sista halvtimman av Jerry Springer, sen börja göra mat o kolla Idol.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

hur många bodisar har du köpt till din lille sammanlagt?

Man ska vell minst ha 10 plagg av varje?

Postat av: emma

hur många bodisar har du köpt till din lille sammanlagt?

Man ska vell minst ha 10 plagg av varje?

kram

Postat av: Emma

Nope de har vi inte.. Men idag ska vi trill IKEA och han dla skötbord och dylikt till rummet , sen den 20 ska vi till Ullared och då tänkte ja handla skötunderlägg ,salvor,våtservetter o kanske blöjjor om dom har billligt där.. men ja vet ju inte riktigt va de är man ska ha hem:P

Visste du va du väntar för kön? Eller du har också köpte neutrala kläder med..?

kramis

Postat av: Emma

hej gumman! usch du verkar ju inte ha nån vidare mysig dag girå.,.. Hoppas du kryar på dig!!

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback