Slut på engagemang!

Nu har jag fått nog. Kompisrelationer hålls inte vid liv om det bara är den ena parten som engagerar sej. Nu har jag försökt men får ingenting tillbaks. Nu ger jag upp så det så, ingen kan komma o säja att dte var jag som inte försökte.

Nu ska jag sova en stund innan Älsk kommer hem. Mår skiiit som sagt. SEn hoppas jag att vi kan åka o handla så vi kan äta nån god mat o att jag får inhandlat Greys anatomy säsong 4 o 5.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Jag håller tummarna för dig imorrn tjejen! Jag tror du kommer klara det jättebra. Hoppas att du blir frisk snarast också!



Kram Rebecca

Postat av: Emma

jag har samma problem med en kompis.. bara ja som hör av mig och dyligt..jag förstår inte varför jag inte gör som dig och struntar i personen..



Hopps du haft en mysig helg iaf:)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback