Renovering..

Yes då var vi igång på allvar med klädkammaren! Har rivit ner tapeten o blev tvugna att dra ner väven också, så skulle vi börja spackla. Phu då va de nån papp som gjorde att spacklet inte fäste.
Så nu står vi o sprutar vatten på hela väggarna för att sedan kunna skrapa bort all papp! Jävla slavgöra!

Va iväg i morse o köpte oss ny väv o tapet och alla dess tillbehör. Kommer bli riktigt bra när vi är klara! Hyllkonsoller o klädhängare är också inköpta. Är dessutom riktigt roligt att hjälpa till, fast jag får ta lite extra små pauser! Men det känns så skoj när vi vet att det är vår lägenhet vi gör så fin o inte någon hyresrätt!

Ikväll ska jag o Tom passa på att mysa i soffan efter allt slit med lite god mat o godis o nån bra film! Just, beställde mina första "mamma" kläder igår på h&m. Dom hade fått in jätte mysiga höstplagg så nu hoppas jag det kommer i veckan o att dom känns bra!
Back to Work!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

hehem, håller ni också på med barnrum nu? vad roligt:D.. Jo de är slavgöra och göra om rummen ibland..tar sådan tid innan man kommer till det roliga och de är inredningen:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback