Regn-förföljda!

Ja det är helt galet. De senaste 3 dagarna när jag o Maria gått till affären så har vi sett till att gå när de vart uppehåll o lite solglimtar, men så fort vi gått några meter så börjar det ösa ner! Helt galet, så har de vart i 3 dagar!
Kom precis från Torpa hallen, köpte gotta till ikväll. Ska ha mys med Marie o kika film. Tom är iväg på After work med jobbet.
Han har inte vart ute o druckit på över 2 månader så det unnar jag honom. Jag hade inte heller tackat nej till ett glas vin eller två! Men ikke.

Va i trollhättan o åt lunch buffe med Tom när han slutade jobbet, va första mysiga stunden vi hade för oss själva på länge. Imorrn är det kalas för Selma o på kvällen ska jag o Tom mysa till det rejält hemma! <3

Nu ska jag ordna o dona lite innan Marie kommer.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback