Plugg och jobb!

Nu på morgonen har jag pluggat och äntligen fått en uppgift inskickad vilket betyder en sak mindre att tänka på! Så nu är det "bara" flervalstenta på fredag, salstenta på måndag och examinationsseminarium på tisdag. Undrar tamejtusan vart man gjorde av alla timmar på dagarna när man inte hade all denna läsning!?!

Så återigen, idag har jag faktiskt tänkt läsa på en hel del till salstentan, den kommer vara så sinnessjukt svår. Har ångest över den redan, så jag undrar hur de kommer kännas på måndag när man sitter på bussen o är på väg till skolan! Phu. Ska dessutom iväg o jobba mellan 15:30-20:30 ikväll, men det är på det "bra" stället så jag klagar inte. Ska bli roligt o träffa familjen igen. Tjejen jag har hand om skulle ha en kompis hemma så jag ska passa på att få lite läsning gjort när dom leker!

Har kollat runt på tapeter till barnrummet och har hittat två stycken jag fastnad riktigt mycket båda är midbec, får se vad Tom säjjer när jag visar honom dom senare ikväll. Vi ses ju inte förrän vid 23 tiden idag : / Mindre roligt.
Igår kväll röjde vi i barnrummet o fick bort i princip alla lådor, o vi skruvade ihop spjälsängen! Kändes helt absurt att vi, jag o Tom skruvade ihop en bebissäng : ) Men du står den där inne! Haha.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Hehe. jo så har vi det också.. Jag får äta ensam frukost och lunch och kvällsmat äter vi tillsammans:)



Hur mycket har du gått upp under graviditeten hittils?

kram

Postat av: Emma

Näää, det gör ju aboslut inte jag heller. TRivs inte alls i min nya kroppsform..Så jag längtar tills lille plopapr ut så jag kan banta ihjäl mig!



TRo det eller ej, men jag har gått upp hela 22 kg. Men jag hoppas att det mesta är vätska så det inte bara är fett , för då dööör jag!



Men jag tror det är lite genetisk det där men hur mycket man går upp i vikt. För både mina systrar och mamma gick upp allt mellan 20-35 kg under sina graviditeter.. men man kan ju hoppas att jag har mkt vätska så jag inte ätit mig fet.

Postat av: Emma

Jo, jag har med börjat bli mer och mer hungrig. Har vaknat flera nätter av hungerm, men dum som jag är så går jag ej upp och äter utan försöker somna om såå gott det går, men om det är helt omöjligt så går ja upp och äter. Men nu måste ja äta mig supoer mätt ikväll, för efter 24 får ja varken äta eller dricka bara för den dumma glukos saken som jag ska dricka imorrn hos barnmorskan.



Har du gjort den ännu?

Postat av: Emma

jag är i v 29, vilken vecka är du i?

det rä end ricka man ska dricka för att se så du inte ha graviditets diabetes.

Men jag klaardse inte dricka upp den så ja ska äta söt frukost istället och det låter mycket bättre för mig, hoppas nu bara att de ger lika bra resultat.

Postat av: Emma

Hej.

Jo alla ska göra det..vad jag vet iaf.. tror det är ngt obligatorisk som alla måste göra.

Postat av: Emma

grattis:)

Hur känns det att vara i v 23 då:)?

Din lille skulle komma i januari eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback