Måndag kväll!

Då var jag hemma igen. 2 timmar på jobbet gick över förväntan idag, det gvar riktigt trivsamt för en gångs skull! Sen blev det god middag hos Mami. Tänk vad mycke mer man uppskattar Mamis mat nu när man inte får den varje dag!
Jag uppskattar allt med min Mami mer nu när jag blivit äldre och inte bor hemma, man får en viss distans vilket gör det så mycket mer värdefullt.

Tom är iväg o tränar i Grästorp o jag sitter här o gör ingenting för en gångs skull. Men jag vet i bakhuvudet att det finns ett antal hundra sidor att läsa men jag väljer att inte fokusera på det nu. Jag orkar inte helt enkelt, allt har gått i 190 det senaste. Inte klokt att jag inte kunnat lyssna på min kropp när den skrikit "vila" i flera dagar, har helt enkelt inte funnits tid eller ro till att göra det. Antingen så har jag jobbat, flyttat eller pluggat, det har alltid funnits något som hållt mej sysselsatt.

Imorrn får jag äntligen min utbetalning från csn, bättre sent än aldrig! Phu.
Morgondagen är verkligen helt fullbokad:

*Födelsedagslunch med Marie
*Hemligt jobbmöte
*Köra sopor åt syster
*Storhandling
Men lika bra att avverka så mycket som möjligt på en ledig dag!

Nu ska jag lägga mej i soffan o kolla på Tv och vänta in Tom som kommer runt 21 tiden. Han är verkligen mannen i mitt liv. Ingen tvekan om saken. Han är den som gör mej lyckligast i världen, och jag känner mej så lyckligt lottad som får spendera mitt liv tillsammans med honom <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback