IKEA o mer tapetsering!

Heljen har bestått av att greja här hemma i mängder! I går va jag o Älsk på IKEA, vi köpte det mesta som vi ska ha till att inreda hallen. Det blev en vit Expedit hylla, stor tavla, lampa o en hatthylla, en vit byrå till barnrummet och massa plock.
Så igår monterade vi det mesta o fick upp tavlan över Expedit hyllan, o vi blev riktigt nöjda. Nu ska Älsk bara fixa special plugg till hatthyllan så den o spegeln ska komma upp!

Idag har vi tapetserat en fondvägg i hallen också, o oj va vi börjar bli duktiga på det där med tapetsering haha! : ) Så nu är hallen i princip helt klar!

Nu håller jag på fixar in handdukar o lakan i garderoben o hänger in saker på plats i klädkammaren! För klädkammaren är också klar bara en hylla till som ska upp om vi inte ska ha vårt vitrinskåp på väggen med TV-spel i. Inte bestämt oss riktigt än! : )
Det är så roligt o greja o se att man blir så nöjd med resultaten. Bilder kommer när det är ordning o reda! Nu ska jag dona lite till innan det är dax att äntligen slappa i soffan till Top model!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Du får vis oss i bilder hur renoveringen med hall och barnrummet och allt annat ni gör blir, tycker det är så skojj att se sådant:)

kram

Postat av: Emma

Okej! Vad bra , för jag är så nyfiken på hur fint du har gjort det:) Du borde bli sådan som inreder andras hem, som dem på roomservice:P

Postat av: Emma

Okej! Vad bra , för jag är så nyfiken på hur fint du har gjort det:) Du borde bli sådan som inreder andras hem, som dem på roomservice:P

Postat av: Emma

Okej! Vad bra , för jag är så nyfiken på hur fint du har gjort det:) Du borde bli sådan som inreder andras hem, som dem på roomservice:P

Postat av: Emma

de du har inrett än så länge i vardags rummet och de andra tyckte jag var jätte fint. Så då kan ju inte de du håller på med nu bli fult. så ta åt dig komplimangen bara , för jag tror stort på att du är super duktig och hade passat super bra som sådan inredare:)



Hade gärnat få komma hem till mig och göra om min lägenhet, vill ha sånt stilrent snyggt modernt hem...Enkelt och snyggt!



Vad gör du denna förmiddag?



kram

Postat av: Emma

Oj, vad smart du låter när dui pluggar allt detta. Vad ska du utbilda dig till för något?

Idag springer jag mellan barnrumemt /köket och datorn precis som alla andra dagar..Fortsätter med prokektet i barnrummet och måla..Usch vad jag blev irreterad nu, Fia min katt går och mjauar efter sina kattungar och det är så störrigt och höra de ett tag, för hon lsutar aldrig , hehe..



Nu tänkte jag diska , sen ska ja måla igen , sen börjar de närma sig mellanmål för mig, känns de som i magen:)



Fick du någon lunch i dig? Vad blev det för gott?



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback