HöstRusk.

Ja idag vaknade jag upp till riktigt hösväder! Regnet slog mot rutan, träden vajjade och det var grått o mörkt! Käkade rostmacka till frukost och satte igång med plugget.
Sammanställde Krim uppgiften med allas kommentarer nu är det bara två i gruppen som jag väntar på sen kan arbetet skickas in! Ska bli så skönt att vara av med det!

Idag ska en powerpoint göras till vår examination på tisdag nästa vecka och så ska några kapitel betas av inför salstentan.
Igår hade jag riktigt bra motivation och fick hur mycke som helst gjort satt från 11-18 med några pauser. Men som sagt fick gjort en hel del. Men idag, noll motivation och jag hittar tusen andra saker som jag prioriterar före läsningen. Det beror nog på att det är så tråkig läsning! Ork.

Älsk va söt och tog med min nya mobil till jobbet o skulle fixa så den blir olåst så jag kan använda mitt gamla kort i den. Så idag när han kommer hem så kommer jag ha ny fin rosa mobil! Äntligen : )
Nu tror jag faktiskt att jag ska få i mej lite i magen o lägge mej i soffan framför några avsnitt av hemmafruarna! Finns ingen bättre Tv-serie! <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Usch jag vet precis vad du menar. Jag har också svårt att hitta motivationen till att läsa. Det finns alltid någonting som man behöver göra men det är såå tråkigt å då även svårt att få det gjort. Suck! Men det känns så skönt efteråt :)



Lägenheten såg jättefin ut tjejen! Skönt för er att komma i ordning i god tid innan bebisen kommer :) Skönt att bara kunna fokusera på den sen. Hur mår du annars?



skratt Du skriver ofta om de desperata. Har du boxen eller? Du vet väl att det börjar sändas nya avsnitt tisdag 6/10 kl.21?! Inte att missa :)



Kram

Postat av: Emma

jo förstår de.. men du lagar väl inte åt dig själv bara på kvällen, då är din sambo hemma?

jag ör sjukskriven/arbetslös..Så jag städar och tar de lungt och håller på mkt med barnrumemt just nu ju om dagarna..Sen är jag värd på friskis där jobbar jag 1 gång i veckan med att passa barn medans deras föräldrar tränar:)

Postat av: Anonym

Jo det såg jättefint ut! Roligt för er :)



Med mig är det bara bra. Lite trött och stressad men det hör ju till. Vi skulle egentligen ha åkt upp till Sthlm i helgen men struntar i det. Känns skönt att ha helgen hemma faktiskt.



Vad mysigt att känns bebisen mer å mer. Känner Tom sparkar å så nu också då?



Usch, sitter å ska plugga idag igen. Ingen lust alls... Suck! Men jag ska ta tag i det alldeles strax.



Du får höra av dig när det börjar lätta lite i ditt schema så vi kan boka in en fika :)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback