Fullt upp.

Igår började vi med flyttstädet av gamla lägenheten, kom en riktigt bra bit syster o Selma va snälla o hjälpte oss. Men när vi kom hem så kollapsade min rygg helt, fick lägga mej på soffan o kunde fasen knappt ta mej upp igen. Älsk va duktig o började riva i klädkammaren, blir mer jobb än vi trodde med den!
Det är fasen ork de. Åkte iaf o hämtade oss Thaimat lagom tills Idol började o myste ner oss i soffan, o sen blev det tidigt isäng!

Idag ska jag iväg o jobba mellan 14-18. Känns inte alls roligt eftersom jag inte trivs så där jätte bra, men jag får tänka på pengarna o att det inte är så många mer månader det handlar om innan jag ska vara lite ledig.
Känner att skolan är ett ständigt orosmoment som vägrar släppa. Förstår inte hur lärarna kan planera in 5 tentor/examinationer innan månadens slut! Hur ska vi hinna? Hur prioriterar man?

Uscha känns som jag inte fått vila o ha en ledig dag på såå länge nu, Lördag är den enda dagen denna veckan som gapar tom i kalendern. O så ska det förbli!


Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Jag köpte pepparkaks teet på en vanlig Ica affär, tror det borde finnas uppe hos dig också :-) Det är helt underbart, så försök hitta det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback