Frukost framför hemmafruarna väntar!

Nu är vi nästan klara i klädkammaren, bara nytt golv o listerna som ska på plats : ) Vi är så nöjda redan, blir verkligen jätte fint. Mönsterpassningen på tapeten va inte o leka med men vi löste det bra ändå. Team work! Haha.
Igår jobbade jag o sen blev de krim.plugg på kvällen innan Tom kom hem o vi åt god kvällsmiddag: stekt lax o klyftpotatis! Mums.
Nu kokar äggen för fullt på spisen, ska äta en sen frukost i soffan framför Hemmafruarna tänkte jag innan jag ska iväg o jobba. Blir bara mellan 15-17 idag, skööönt. Efter jobbet blir det middag hos mami.

Nu får jag ta äggen o fixa mina smörgåsar!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback