Frissan!

Ja fick tummen ur o ringde o bokade klipptid i morse o fick tid redan idag kl 14. Ska bli skönt o klippa av sej skiten igen. Växer ju som ogräs! : )
Efter de så ska jag umgås med underbaraste Frida som är hemma på besök.

Igår hade jag o Marie en riktigt trevlig dag på stan. Bjöd henne på Thai bufé, sen strosade vi runt i olika butiker o avslutade med en glass på en bänk i solen. Hittade äntligen en perfekt mössa till bebis, brun o ullig med björnöron! : ) Hur fin som helst så den fick det bli, hittade även lite fund på rea stället! Inte fel.

På kvällen åkte jag o Älsk äntligen o storhandlade, nu är det fullt med mat i alla skåp vilket är helt underbart! Sen blev det mys i soffan framför Idol o sen Wallander. Lycka är verkligen att ligga i hans armar o samtidigt känna bebis röra sej <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Jag förstår det tjejen. Det förtjänar ni! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback