Fredag!

Jobb passet igår gick faktiskt helt okey, va bra stämning osv. Efter jobbet kom Frida o vi kikade på Idol o hade allmänt mysigt. Imorse åkte hon tillbaka till Oslo, men hon ska försöka komma hem en gång i månaden.
Vi är igång o planerar inför ett Ullared besök också!

Idag var jag ute på en runda med Syster o Selma i Trollhättan. Hittade faktiskt ingenting jag fastnade för direkt. Eller på Babyproffsen fanns en hel del men det får vänta ett litet tag eftersom vi ska tapetsera vårt sovrum i slutet av månaden när cashen kommer : )

Nu håller jag på o plockar o donar här hemma. Gjort så det är ordning o reda i köket o nu ska strax Tom sätta upp gardin fästen så jag kan hänga upp gardiner. Sen ikväll kommer Em o vi ska åka till Grästorp o kolla innebandy. Tom var tyvärr inte spelklar än, så han gör sin premiär nästa match med nya laget skulle jag tro.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback