Fortfarande sjuk!

Jag fattar inte att förkylningen o all skit ger mej sej någongång! Börjar bli riktigt segt, kan inte sova på nätterna för jag rä så tät i näsan o hostar! Ork. Snart missat hela skolveckan.

Igår kom Mami o L-J förbi en sväng, de hade köpt Mumin mobilen till spjälsängen : ) O den är såå söt. Tack snälla. Ska faktiskt ta mej till dom ikväll för att softa o kolla på Färjestad - Detroit matchen. Kan bli en rolig match! Annars har det som sagt inte hänt mycke, legat inne o kännt mej som en eremit i princip!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

hehe okej! är de din kille som inte vill veta , eller cill du också de ska bli överaskning? Nej vi ´vet inte vad det är för kön, har ej tagit reda eftersom Tobbe vill de ska bli överraskning.

Du får krya på dig gumman!! Inte roligt att vara sjuk ju!

Postat av: Amelie

Jag är också förkyld, hela jävla tiden haha :) Försöker o undvika nässpray men vissa nätter går det verkligen inte utan.. Men har läst att tät i näsan o sådär är vanligt under grav.. Fast du har väl iof varit sjuk också? Hoppas du blir bättre snart! Ska vi ta hockey kväll snart?

Postat av: emma

hehe okej! ja, jag är SUPER nyfiken på att vilja veta vad som gömmer sig i min mage..men jag får försöka hålla mig i 2 månader till.. man kanske kan föröska "glömma bort" att man är gravid så man inte tänker på det. fast de är nog svårt, för man blir ju påmind dagligen att man e gravid:P. när den lille sparkar o dylikt.

Postat av: emma

fortfarande sjuk? tycker du varit sjuk i många dagar.. du får se till och bli frisk nu!

kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback