Flyttat.

Då har vi äntligen fått internet i vår nya lägenhet. Flytten är nästan helt klar, Tom o L-J ska ta det sista lasset idag o sen är det bara städningen kvar.
Min rygg totalstrejkar efter 3 dagars flytt o 2 heldagar i skolan så jag är hemma o vilar upp mej vilket är välbehövligt!
Tom är så söt som är så rädd om mej o bebis i magen hela tiden<3

Vi trivs som fisken redan nu i lägenheten. Fått ordning på det mesta i köket o vardagsrummet, bara några hyllor o gardiner som ska upp, annars är de två rummen klara.
I barnrummet har vi fått ställa alla oupp-packade lådor och dylikt så länge tills klädkammaren är fixad.
Det är så skönt med våran inglasade balkong så det är galet : ) Katterna är där ute o myser mest hela tiden! Ska ut o leta efter några fina stolar o ett bord vi kan ha där ute en dag. Det kommer bli så bra när allting är klart!
Jag ser mest fram emot att inreda vårt söta barnrum såklart!

Nu ska jag lägga mej i soffan och fortsätta kolla på Hemmafruarna. Over and out!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

grattis till graviditeten:) Jo jag tycker med det är roligt att följa bloggar med dem som är grasvida eler har småbarn, tycker det är mer som händer då, och vem kan ungå att kolla på små barn:) Dem är ju söta som godis..



första gången jag kände min bebis var nog i v.19, men de kändes inte som spark utan bara att dr va ngt, de riktiga sparkana kom i v. 22-23 och då kände ja den varje dag sen när rörelsena och sparkarna hade blivit lite mer kraftfulla.



Har du känt något rörelse ännu från den lilla?

kram

Postat av: Emma

Hehe, jo , min bebis mage kom tidigt. Men de var inte roligt, för jag har bara flygit upp i vikt. gått upp 20 kg hittils. Men de ligger nog i släkten för både mamma o mina syskon gick upp närma 30 kg när de var gravida. Så jag kommer väl också sluta där nånstans. Sen kan jag inte röra mig, för min graviditet är otroligt känslig. Så de gör nog också att jag går upp lite extra. Jo, man känner inte bebisen varje dag i början, men när de riktiga sparkarna börjar, så kommer du känna den varje dag. Längta inte för mycket efter de kraftfulla rörelserna. De är inte så roligt och bli väkt 1-3 på natten och inte kunna somna om, så du får hoppas din bebis är vaken när du är vaken:) Jag antar att du inte gått upp mycvket i vikt?

Postat av: Emma

Hehe, jo , min bebis mage kom tidigt. Men de var inte roligt, för jag har bara flygit upp i vikt. gått upp 20 kg hittils. Men de ligger nog i släkten för både mamma o mina syskon gick upp närma 30 kg när de var gravida. Så jag kommer väl också sluta där nånstans. Sen kan jag inte röra mig, för min graviditet är otroligt känslig. Så de gör nog också att jag går upp lite extra. Jo, man känner inte bebisen varje dag i början, men när de riktiga sparkarna börjar, så kommer du känna den varje dag. Längta inte för mycket efter de kraftfulla rörelserna. De är inte så roligt och bli väkt 1-3 på natten och inte kunna somna om, så du får hoppas din bebis är vaken när du är vaken:) Jag antar att du inte gått upp mycvket i vikt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback