Fan Fan fan!

Igår vaknade jag med lite halsont o idag är katastrof. Ont i halsen, febrig o genom förkyld. Fan fan fan. Har inte tid att vara sjuk nu. Har den stora salstentan imorrn o examinationsseminarium på tisdag!
Känns som jag har bomull i hela huvudet orkar inte läsa eller nått. Åh ork. Nyser konstant dessutom, o jag som hatar att nysa!
Hopppas ferkligen jag är bättre tills ikväll så jag kan gå till skolan imorrn. Ska strax göra POwerpointen till grupparbetet så gruppen får det iaf ifall jag nu skulle ligga sjuk på tisdag. Sen ska jag vila.

By the way vi köpte ny TV igår, en 50 tummare som vi nu har datorn kopplad till! Så snyggt. Så just nu har vi en 42 tummare över. Haha. Det löser sej.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback