Bebis ideèr! : )

Hemkommen från skolan nu men kvällen erbjuder tyvärr mera plugg! : /

Satt o kollade runt på nätet igårkväll o nu har vi bestämt oss för att spjälsängen ska gå i Mumin temat! : ) Hittade jätte fint påslakan set, spjälskydd och sängmobil så detta ska beställas inom kort!
Kommer bli så fint <3
http://www.littlekidscorner.se/ på den sidan hittade vi sakerna, fanns massa fint.

Ska börja kolla runt efter en fondtapet till barnrummet också, kan också bli att vi tapetserar i ljust o sen köper sånna där klistersaker som man kan ha i olika teman o har i ett hörn av väggen, det är också väldigt fint! Vi får se vad vi fastnar för. Det finns så mycket fint o så mycket man vill göra o köpa, e ju så roligt med bebis saker!

Nu ska jag starta en maskin med tvätt och sätta mej i soffan med den alldeles för tjocka "Psykiatriboken" några timmar! Inte alls motiverande efter en lång dag i skolan.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Heheh okej, bra att veta:)

Jo jag blev också helt äcklad i kroppen, och våga knappt äta maten, vill ju inte få sånt skit. Sådana saker kan med göra att man får inuflensa, de är ju massa bakterier i sådana kryp!



Vi slänge allt utom burka som majs och championer, och vi torkade lite med köksrengörning, samt att sådan gubbe som ska sanera kommer på onsdag. Men efter att han sprejat så får ja inte vara hemma på 24 h , eftersom att jag är gravid.



Hehe vad roligt, ja läste med på folkhögskola med innan, men ja hoppade av, just nu gör ja inget är typ "sjukskriven" . så jag går bara hemma just nu och ska göra det tills barnet är 1 , sen ska jag söka jobb.

Postat av: Emma

Jag tycker det är så synd att mumin inte finns i sådana wallies som man kan klistra på väggen eller inte heller tapeter, de är ju typ "ute" med mumin tydligen. men vi ska med ha mumin rum blandat med regnbåge av nått slags:) Fast jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha för slags gardiner, hur de ska se ut och dyligt, eller va ja ska ha för lampa och lamskärm. Men jag längtar tiulls vi kommit igång med de hela..



Men de blåa mumin påslakanet som finns på min sida, vi beställde den så ska vi ta kort och sätta den på en overhead så ska vi ha en bild av den på hela fondvä'ggen och försöka klämma in en regnbåge där, tror de kommer bli coolt:)

Även om de är blå himmel som bakgrund så passar de bväl till båda könen? Min samob sa att man kunde måla molnen rosa, eftersom i filmen så svävar de på rosa moln ju:)

Postat av: Emma

Vad duktig du är som gör både och. Hur länge ska du jobba innan du tar mammaledigt?

Jo, barnrum är verkligen ett roligt projekt:)

Ja, asså jag älskar barbapapa med, men man vill ju ha ngt som inte alla andra har. De ska ju vara unikt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback