Avklarad!

Då var Krimtentan avklarad. Phu säjjer jag bara sikken pärs! hade 90 minuter på oss till att besvara 40 frågor varav varje fråga hade 5 olika svarsalternativ!
Tiden räckte inte till för fem öre, hann inte svara på 6 frågor tror jag, men de frågor jag svarade på kändes rätt! Så 20 poäng måste man ha för att bli godkänd och man får 1 minus för varje fel svar, obesvarad fråga ger varken minus eller plus.
Men som sagt jag tror faktiskt jag klarade mej! Känns riktigt skötn att ha den överstökad iaf.

Ikväll kommer Em hem till oss, vi ska ha mys framför TVn är ju Idol o sen blir det säkert lite Wii också!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

ikväll sitter jag mest och tar de lungt och ska ta och se om det går någon bra film jag kan se..Imorrn så ska jag till friskis "jobbar där" är barnvärd och vi ska ha kickoff imorrn jag ska bara vara med på mötena eftersom jag ej är kababel till att träna nu.. men de blir mötet och sen se så tobe målat molnen som han sa att han skulle göra imorrn i barnrummet..



Sitter och käkar lite fredags mys framför datorn nu.mm gott e de:)



Hoppas du och din kompis har/haft det mysigt ikväll:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback