True Blood.

Alla runt omkring mej har pratat så gott om serien True Blood men själv har jag inte ägnat serien en minut av min tid, tills igår.
Fick hem hela första säsongen och jag fastnade, hela kvällen och hela dagen idag har jag fördrivit med Vampyrer. Jag är fast. Har 3 avsnitt kvar sen har jag sett hela första säsongen på 2 dagar! Mycket bra tidsfördriv!

Annars så har jag en sån där "skit-dag" ni vet. Hormonerna spökar och man tycker så där extra synd om sej själv. Tycker att allting känns allmänt jobbigt o man vill bara lägga sej under täcket o gråta. 
känner mej sjukt ensam, även om jag vet att jag inte är det men vissa dagar känns det som jag inte har någon. O idag är en sån dag, o jag hoppas innerligt att morgondagen blir bättre för just idag är jag en vandrande katastrof!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Usch det låter inte alls bra gumman. Men du har många! Tom älskar dig och det är ju meningen att vara ni. Det borde du se nu efter allt ni gått igenom och ändå är tillsammans :) Sen har du din familj och dina vänner. Du får gärna ringa och prata om du känner så igen! Finns här och stöttar om du behöver mig, bara att ringa.



Hoppas denna dagen är bättre och att ni får en riktigt fin helg tillsammans.



Kram Rebecca


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback