SöndagsMys

Det har vart en urmysig Söndag verkligen. Jag o Tom låg o dros oss i sängen i morse innan vi begav oss till Överby för en shoppingrunda tillsammans.
Letade efter en mamma cardigan men hittade ingen någonstans som jag ville ha. Dessutom verkar de som det nästan bara är Hm som har mammakläder?!
Fick köpt påfyllning av Mitt val kvinna o Kalcium tabletter men thats it.
Vi satte oss och åt en urgod lunch på Briggen, var riktigt mysigt.

Nu är Tom iväg o spelar match o jag ska kolla på ett par Greys anatomy avsnitt. Det är ju så bra! Sen när Tom kommer hem blir det Tacos o senaste Johan Falk filmen i soffan.

Tom är mitt finaste hjärta, finns ingen finare än honom och jag är så lyckligt lottad som får vakna vid hans sida varje morgon! <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Hej gumman!

Vilken mysig söndag , ni verkar ha haft:)

Jo jag tycker med att det verkar som de bara är hm som har mamma kläder..Tyvärr så finns de ju inte så mycket mamma kläder i butikerna och de tycker ajg är synd!



Vad ska du hitta på idag?

kram

Postat av: emma

ja de låter inte alltför skojj.



Idag händer här inte så mkt.

Postat av: emma

hej du! min gamla blogg e förstörd, nånting hände, så jag har ny bloggadress nu och det är www.trollbollsmamma.blogg.se



min gamla blogg var www.lillemspems.blogg.se



kram/Emma

Postat av: emma

hej, allt bra med dig idag? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback