Söndag kväll, redan!

Heljen går alldeles för snabbt o verkligen då man har den bästa heljen på länge. Var riktigt längesen jag och Tom hade så många timmar ihop, vilket har varit helt underbart!
Idag tog vi oss ännu en lång sovmorgon sen åt vi middag tillsammans och städade här hemma.

Imorrn ska jag vara i skolan hela dagen från 9-17 med 2 långa föreläsningar i guess, brukar vara så när vi har heldagar. Har redan ångest över att tvingar gå upp tidigt. På kvällen ska jag äntligen umgås med Frida hjärtat. Hon är hemma från Oslo i några dagar så imorrn blir de till att uppdatera varandra och mysa. På Tisdag ska vi åka till Ullared, jag Frida Erika och mami. Kommer bli en riktigt trevlig trip, hoppas bara att min rygg håller men det är bara att ta de lugnt så ska det nog gå fint!

Nu ska jag kika på "Vem kan slå Filip och Fredrik" o invänta Tom så vi kan göra lite kvällsmat.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback