Frustrerad, arg och allmänt grinig!

Sån jävla skit-dag rakt igenom. Fick inte gjort ett skit på våran gruppträff i skolan idag, kändes verkligen meningslöst o masa sej dit när jag knappt fått sova något o att man inte gjorde något vettigt alls! Ork.
Gruppen är katastrof för tillfället, alla är griniga och har sina problem på det personliga planet vilket tar ut sin rätt samtidigt som vi har tentor och examinationer på hög!
Vet inte hur jag ska orka om jag ska vara ärlig!

Sen är jag så sjukt trött på att jag och Tom aldrig har någon tid att ses på. Denna veckan ses vi inte en enda dag eller kväll ska man väl säjja före 20 tiden. O vad gör man då, jo äter o sen somnar framför Tvn. Så frustrerande att han ska hinna med så mycket och prioriterar sin tid så koko. Han jobbar till 16 varje vardag sen ska han hinna med gym och innebandy + lite ströjobb. Vet att han gör det för vårt bästa men tiden går aldrig att få tillbaka.
Känns som jag i princip bor ensam för tillfället, vilket känns riktigt tråkigt. Självklart har jag mina saker och jag tycker absolut man ska ha sin egna tid även då man är i ett förhållande. Men det är ju bra om man ger förhållandet tid, annars rasar det samman.
Näh uscha vad jag klagar, ni märker jag har en usel dag. Allt känns riktigt dåligt så det enda rätta är att jag bäddar ner mej i vårt  mörka sovrum och kollar på film. Hörs när jag kan komma med lite positiv energi igen!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Förstår att du är frustrerad! Det är okej tjejen. Det är aldrig roligt när man inte hinner träffas, oavsett anledning. Framför allt inte nu när du sover dåligt och har det stressigt å jobbigt med skolan. Men det kommer bli bättre! Om bara två månader blir du ledig å sen kommer ni har mer tid tillsammans även om ni måste dela den tiden med ert lilla mirakel. Håll ut tjejen, snart slipper du skolan för ett bra tag å sen när du kommer tillbaka kommer du ha ny energi.



Ta hand om varandra nu och försök hålla ut. Du klarar det. Det gör vi alltid, oavsett hur jobbig skolan känns så klarar vi det (brukar också stressa mig tokig emellanåt). Jag tror på dig!



Kram Rebecca

Postat av: Amelie

Du får säga till han att man faktiskt inte dör om man skippar träningen EN dag i veckan.

Postat av: Therese

Taaack mina hjärtan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback