ChillDill..

Och jag känner mej kryare, tack gud! Haha.
Har iaf haft en helmysig dag idag. Umgicks med Amelie o vi tog oss en runda i stan o kikade runt sen unnade vi oss en stor god Thai buffe : ) O jag är fortfarande mätt haha.
SEn köpte vi med oss lite godia men what the heck. Om man tänker på all alkohol man drack innan man blev gravid så kommer man inte ens upp i dom kalorioerna av allt godissom jag äter nu istället. Hoppas jag?! : ) Haha

Snart kommer Marie, vi ska åka o kolla på Toms innebandymatch i Grästorp. Ska bli riktigt skoj o se han spela i nya laget. Fan va jag får ryck i benen när jag kollar innebandy, skanar de riktigt mycket faktiskt.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

ja så är det nog:) Hoppas du inte inte blev mer förkyld nu när du va ute och sprang i stan och sådant igår.. Hade ju varit tråkigt om du blev mer sjuk nu när du var på bättringsvägen:) Hoppas du hade mysig fredag iaf:) min barnmorska sa att man måste känna sin bebis verje dag.. men ibland kan man ju över reagera med..

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback