Barntapeter!

Igår fick jag och Älsk äntligen tid att åka till Flugger o kolla ut tapeter till barnrummet. Och om vi blev nöjda med vårt val! : )
Som fondvägg ska vi ha en Disney tapet med Bambi på, och själva bakgrunden på den tapeten är grå och grön randig! Den var så söt! och resten av rummet ska vi ha i en enkel grå nyans. Det kommer bli så fint.
Vi hade först tänkt oss lite modernare tapet som fond men vi båda tyckte det var mysigare o ta en bebistapet de första åren, då det är enkelt o göra ny fondvägg eftersom vi valde grått i resten av rummet!
Så nu är dom beställda o klara, heljen kommer bestå av att slipa o spacka o göra rummet redo!
Kommer bli urgulligt : )


Bilden är lite dålig, tapeten är mycket klarare och finare i färgen på riktigt! Men visst är den söööt?! : )

Borde sätta mej o plugga för jag har en komplettering som ska in imorrn innan kl 12, men jag har ngen motivaton alls så vet fase inte hur jag ska lösa denna uppgiften. Aja de blir vad det blir.
Ikväll ska jag o syster åka till Sofia i klassen, hon ska ha ett homeparty med barnkläder! Ska bli trevligt, men dock så missar jag hockeyn.
Näh nu ska jag vika och sortera barnkläderna jag tvättade igår så de får sin plats i byrån.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback