Ännu ett nytt jobb

Hade möte idag med min chef. Skulle mest utvärdera hur jag tycker det varit hittills på mina 2 arbetsplatser. Och det slutade med att hon gav mej ännu ett nytt uppdrag.
Så nu sk ajag utöver mina två ledsagningar vara kontaktman åt en tjej i 27års åldern. Dessutom är jag lekmanna (övervakare) åt en tjej. Så i princip så har jag 4 olika joibb uppdrag för tillfäet och det är mer än jag någonsin haft! Och då bör tilläggas att jag läser på heltid på Högskolan också!

Önskar att dygnen hade liiite fler timmar än vad de har idag! Undrar hur jag sk ahinna med och orka. Det är mysko att jobbet trillar in nu när jag har ungefär 16 veckor kvar innan BF. Men jag tänker plugga och jkobba så länge kroppen inte säjjer stop. För om kroppen inte orkar med så får jag självklart lyssna på den och trappa ner. Som sagt skolan kommer i första rum, men lite extra eongar tackar man ju inte gärna nej till.
Jaja vi får se hur länge det håller. Känns skönt att jag är atraktiv på arbetsmaknaden trotts att jag är gravid! Man har hört och läst så mycket negativt som gravida kvinnor vart med om. Peppar peppar! : )

Förresten idag kommer världens vackraste kvinna bli världens vackraste fru, min syster : ) Grattis till er båda <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

VA?! Gifter de sig? Idag! ÅH vad kul, gratta om du pratar med dem! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback