Måndag 2 November!

Har suttit med en flervals tenta online idag med Sofia från klassen. Kändes som det gick bra så det gjorde det förhoppningsvis. Fick svar på kriminologi tentan som jag inte alls var nöjd med som handlade om vetenskapsteori knutet till kriminologi osv. Men blev godkänd! : ) Hur underbart som helst.

Nu ska jag strax iväg in till stan, ska se Michael Jackson filmen på Bio på arbetstid! Inte dåligt jobb man har : ) Haha! Känns rätt chill. Va längesen jag va på bio så ska bli riktigt trevligt, o njuta av MJ´s music i dryga 2 timmar med "bio popcorn".

I heljen började vi förresten med tapetseringen av barnrummet. Slipade och spacklade som tokar men igår kunde vi äntligen börja limma upp tapeterna. Fondväggen är nästan helst klar, så det är ett par timmar kvar innan vi är klara! Men oj så fint det blir, älskar fondväggen. Ska lägga in lite bilder på det imorrn när mer tid finns så ni får ta del av vårt projekt. Haha.

Nu ska jag göra mej iordning för ett biobesök i höstrusket!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback