Längesen.

Innsåg idag att det var riktigt längesen jag bloggade men jag har inte haft någon motivation till någonting mer än att ligga på soffan o kolla på massa bra serier, typ.
Har tappat allt vad motivation heter men får se hur det går och hur jag löser det sista på terminen.
Helt galet hur de kursansvariga har lagt upp dessa två kurser.
INgen som förstår hur vi kan ha så mycket tentor och examinationer som vi har, varje vecka vi är i skolan så har vi minst 1 timmas redovisning inför klassen, 1 examinationsseminarium och inlämningsuppgifter and so on. Det är galet rent ut sagt.

Jag ska iaf i dagarna ha ett möte med min mentor och se hur vi ska lösa de sista tentorna som är i grupp, är typ 4 tentor i grupp som ska göras innan Jul och kan ska antagligen få göra dessa individuellt istället eftersom det inte funkar för mej att sitta i skolan 9-16 varje dag.
Hoppas vi kommer fram till en bra lösning. För inte nog med att motivationen är som bortblåst så är jag ändå snart i v.30 och får inte sova om nätterna och så har jag börjat få rejält ont, så vore ruskigt skönt att få planera studierna lite på egen hand hemifrån.

Tycker verkligen jag har haft det riktigt smidigt under min graviditet, småsaker som inte är värdsa att lägga energi på för jag försöker fokusera på vad jag får när tiden är avklarad! Så det känns som det inte är värt att klaga när man har haft turen att lyckas bli gravid. Man hör om hur alla har hur mycket besvär som helst. Fast samtidigt så kan det ju bero på att det finns folk som klagar mer än andra också. Jag menar man vet ju om att en graviditet medför en hel del jobbiga saker lixom. Så det är ju bara att gilla läget, blir ju inte lättare för någon att man klagar sej igenom 9 månader! : ) O självklart är de sista veckorna tunga och besvärliga, jag menar man är ju inte van att ha en mega mage osv!
Jag försöker iaf njuta så mycket som möjligt för hur många gånger i livet får man uppleva en graviditet lixom!

Nog tjatat. Haha! Nu ska jag se de sista avsnittet av säsong 2 på True Blood.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback