Berg av skolarbeten!

Har äntligen fått en individuell handlingsplan i mina två kurser jag läser så nu vet jag vad jag har att ta tag i. Känns riktigt bra att slippa allt som har med grupparbete att göra.
Har suttit hela dagen med Rättspsykiatri, eftersom jag inte ska vara med o redovisa de 2 kapitlen som min grupp ska så ska jag sammanfatta alla 12 kapitlen i ett arbete! Phu.
Har sammanställt hälften av dessa idag så ska förtsätta med resten imorrn så jag får ett arbete avklarat! Har ju på ett ungefär 8 arbeten o tentor som ska göras innan terminens slut. Helt galet, det säjjer alla. Men e la bara att gilla läget. Nu kan jag iaf anpassa mitt plugg efter hur jag orkar om dagarna!

Kalin va sötaste o lånade 2 böcker i skolan som jag behöver till en av tentorna, så ska åka o hämta dom imorrn eller fredag beroende på hur hon är hemma. Hon har en förmåga att bosätta sej i Thn fast hennes lägenhet ligger i Vbg : ) Haha! Jag tror hon har nått fuffens för sej :P Haha!

Näh nu måste jag fixa mej lite mat, magen kurrar som en galning. Sen ikväll ska jag in o hejja på Marie o Appel när de spelar match! Saknar o spela som tusan men får nöja mej med att vara supporter för tillfället!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback