87 dagar kvar. Gaaah! : )

Utan att jag hunnit tänka så har jag börjat inse att dagarna tickar på och det är riktigt snart som bebis tittar ut. Och det är ju fortfarande en hel del saker som behöver inhandlas.
Så ska faktiskt sätta mej och skriva en shoppinglista i eftermiddag med det viktigaste sakerna som man bör ha hemma den första tiden. Det är lika bra så det blir gjort. Hatar att vara ute i sista stund. Är idag exakt 87 dagar kvar till BF.

Har iaf ett nytt besök hos BM idag, e alltid lika mysigt att höra hjärtat ticka på bebis. Sen ikväll ska Tom jobba över så jag ska passa på att läsa lite inför salstentan som är på lördag. Känns ju lagom motiverande att ha den på en lördag som dessutom är enda dagen jag och Tom kan chilla tillsammans på. Men men.
Är hur mycket som helst i skolan nu, grupparbeten efter grupparbeten. Jag pallar inte med min grupp längre så ska prata med min lärare om det största arbetet som ska sättas igång nu och examineras i slutet av december. Tänkte att jag ska göra det på egen hand, jag vet ju inte hur mycke jag kommer orka osv när jag bara har några veckor kvar av graviditeten. Så känns bättre om jag kan göra det själv faktiskt och inte behöva passa massa tider för träffar utan planera det själv hemmifrån!

Jäjä nu ska jag slänga mej på sängen en stund innan Tom kommer o hämtar mej.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Kan inte du och den andra ambitiösa tjejen i gruppen prata med läraren och kolla om bara ni två kan jobba tillsammans? Det vore ju ganska underhållande och se hur resterande del av gruppen skulle hantera det haha. Det underlättar ju lite om ni är två menar jag.



87 dagar... det går verkligen fort! Tyckte det var nyss du berättade om graviditeten och det var en hemlis :) Ja tiden springer verkligen förbi.



Ta hand om dig å lycka till på salstentan. Själv får jag tillbaka ett arbete och har gruppresovisning imorrn. Jääättenervös inför arbetet jag ska få tebax! Håll tummarna för mig!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback