24 November

Herre Jisses va dålig jag är på att uppdatera. Fast å andra sidan så händer det inte mycke som är värt att nämna : ) haha!
Motivationen till skolarbetet har fortfarande inte synts till, fick dock klart min sammanfattnig av Rättspsykiatri bokens 12 kapitel igår kväll. Det är iaf ett arbeta att lägga bakom sej, om det blir godkänt dvs.

I morse var jag ute med Marie på en lång promenad, var riktigt skönt. Ska försöka ta upp mina promenader nu igen, blir ju självklart inte på samma sätt som innan men bara att komma ut och gå en runda är skönt.
Har vart duktig o städat här hemma efter det och nu har jag självklart ont i ryggen.
Så ska slänga mej i sängen en stund innan jag ska försöka ta tag i littaraturen.

Förresten idag är det exakt en månad kvar tills Julafton : ) Har velat ta upp våra stjärnor i fönstrena nu ett bra tag, men på torsdag eller fredag då ska de äntligen upp! Så mysigt!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback