Vit helj?!

Nej inte så långt ögat kan nå. Galet att man är på de heljen efter man har haft världens baksmälla. : ) "Jag ska aldrig mer dricka" Hör numera till en bekant fras.
Igår blev de ett trevligt kalas hemma hos mej o Tom. Kom ett gött gäng som satt i tjöta, spela Guitar hero o drack, o drack ännu mer.
Vaknade at att Anders plingade som en galning på dörren o skrek i brevinkastet! Då va klockan strax efter 9. Rooligt. Kunde självklart inte somna om så vi gick upp o städade o lagade mat!

Nu försöker jag få lite liv i mej själv, Tom e iväg på hojen en sväng. Ska upp o fira mormors 79års dag vid 14 tiden. Sen ikväll blir det båt, grill o alkohol med "Tha Gang". Kommer bli så skoj, bara det inte börjar blåsa.
Nu ska jag tvätta bort sminket o försöka bli människa innan man ska på det igen! : D

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Alltså nu måste jag fråga; Stavar du "helj" så bara för att du tycker det ser fint ut eller har det bara blivit en vana? Haha =) För bara för du gör det jämt så har jag också gjort det emellanåt, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback