Underbar dag o kväll väntar!

Gårdagen blev hur lyckad som helst. Grillade o drack i solen, spelade kubb, kortspel, RockBand o många skratt blev det! Jag o Älsk tog oss en promenad hem på natten, var riktigt skönt. Irriterande bara att "idioten" inte gett sej än. Trodde faktiskt att hon gett upp men hon ringde 2 ggr inatt o sa ingenting när man svarade. Att hon orkar, vad vill hon? Vad är det hon inte förstår?
Det värsta är att det inte finns någon självrespekt kvar hos henne, det är riktigt tragiskt att en människa kan bli så lost. Varken jag eller Tom ödslar tid på ämnet, vi fokuserar på varandra o våran kärlek. Det är de viktigaste för oss båda.

Idag väntar en helt underbar dag och kväll med Älsk. Ska åka o köpa lite naturgodis o tidningar och åka till Gardis o lägga oss på en filt o mysa i solen tillsammans. Vem vet man kanske tar årets första dopp?! Men det är tveksamt sån badkruka jag är, men känner jag Tom rätt kommer han få i mej. Haha. Ikväll blir det god mat och film. Ska bli så härligt med en helt egen dag! <3

Kan inte med ord förklara hur bra vi har det tillsammans, helt galet! Trodde inte att man kunde vara så här lycklig, men han gör mej till världens lyckligaste. Hans sätt att titta på mej går inte att misstolka, jag ser allt i hans ögon! Kärlek <3
Jag njuter av varje sekund med honom, han får mej att känna mej värdefull och mer älskad än någonsin.

     

Love / Therese

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amelie

Glad jag blir för din skull. Låter helt underbart.

Synd att inte häxan kan lägga ner, men men, vissa människor är tyvärr yngre i huvudet och tycker sånt är roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback