Torsdag kväll.

Haft den segaste dagen på riktigt länge idag. Skulle egentligen till Sofia för att börja på tentan men vaknade o var helt ur fokus. Har spenderat hela dagen hemma. Har bara vart nere o tvättat annars har jag inte vart utanför dörren! Älsk kom inte hem efter jobbet idag utan åkte direkt vidare till ett annat jobb, o han har fortfarande inte kommit. Så tomt o tråkigt hemma utan honom. Kommer bara hinna äta kvällsmat tillsammans innan vi ska sova.
Hoppas han kommer snart <3

Imorrn ska jag till Sofia för att börja med tentan, som vi båda verkligen skjuter på. Ingen ork och ingen motivation! Hoppas vi kommer en bit iaf. På kvällen vet jag inte vad det blir än, men blir båt, grill och mys pråmen skulle jag tro.
Nu ska jag hoppa ner i min pyamas, lägga mej i soffan och vänta på att mitt hjärta ska komma hem o pussa på mej <3

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback