Söndag..

Hade som sagt en helmysig dag igår tillsammans med min prins. Idag började jag min dag med en mysig promenad med Carro. Strosade istan och sen gick vi ner o satte oss på ett berg på Skräcklan o uppdaterade varandra! Helt klart värt.
Sen blev det till att tvätta två mega stora maskiner med kläder innan det var dax för hockey. Oh sikken bra match Sverige gjorde! : )

Imorrn blir det till att göra ett pass i gymmet eller ett spinningpass, har inte bestämt mej för vad det blir än! På kvällen vet jag inte vad som dyker upp. Behöver åke till Överby och skaffa mej ett par nya löparskor och några sommarplagg. Får se när tid ges till det. Har hur mycke som helst i skolan nu också, en stor fältstudie ska göras som sen ska redovisas i 2 timmar! Och som om inte det vore nog så har vi en grupp uppgift och en individuell hemtenta! Gaah. Det löser sej.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback