SkolTajm.

Uppe med tuppen,  men blev gött besviken när Tom drog upp persiennen regn o mulet! Vart fasen har solen tagit vägen?! Aja bara att gilla läget.
Ska strax bege mej til skolan för att planera fältstudien med gruppen hela dagen. Ett hur stort arbete som helst, det största detta året. Känns lagom stressigt, men vi får hoppas vi löser det. Har lysen att Tom ska köra mej idag dessutom : ) Gott som tusan.
Vi kollade på senaste Fast and the furious igår kväll, oj vad jag gillade den. Helt underbart att både Paul Walker och Vin Diesel gjorde comeback : ) Kalas. Se den.

Efter skolan blir det nog en sväng på Överby eller Oden med Sofia. Måste fixa en present till Tom och lite kläder till mej. Näh nu ska jag steka mej ägg så jag kan göra smörgåsar att ta med mej så jag slipper köpa lunch idag! Gottans.
Peace out!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback