MobilSkit.

Herre sikken träningsvärk jag har haft i mina lär sen löprundan på skidstugan! Phu, inget o leka med. idag vaknade jag av att min mobil var stendöd, har självklart pajjat o går inta att få någon kontakt alls med den. Så trött på den telefonen så jag tror jag skulle kunna dö. den har krånglat med allt som går att krångla med. Så nu ska den skickas på lagning.
Sen så har jag tvättat en maskin o plockat lite hemma.
Suttit med fältstudien i 3 timmar också, fick ihop en hel del bra som säkert kommer att vara till användning.

Igår va jag i skolan med basgruppen o planerade lite. Hela eftermiddagen o kvällen va jag med Frida. Tog en liten promenad o sen satte vi oss istan o tog en glass. Hade en hel del roligt att uppdatera varandra med också. På kvällen va Tom med o vi spelade Planet Earth. Sen åkte vi till Maxi o han impulsköpte RockBand. Men självklart va en av trummorna knasig så nu när han kommer hem så ska vi åka o byta.
Så ikväll antar jag att det blir en del spelande här hemma : D Blir kanske 6an på skidstugan också, vore skönt.
Imorrn är det skola hela dagen.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback