Lördag.

Igår började vi kvällen hos Fransson ett litet gäng. Sen cyklade vi bort till Pråmen, började så dåligt det kunde börja men kom över det rätt snabbt! Så jävla onödigt o omoget så jag vet inte vad! O man märker de så mycke tydligare när man själv är helt nykter! Ork..
Jag och Tom begav oss hem runt 23 tiden, lagade lite mat o somnade på stört mätta o belåtna! : )

Nu kommer Tom snart hem, ska packa en väska o åka till Gaddis för att sola några timmar tillsammans. Vem vet kanske blir ett dopp också?! : ) Sen runt 18 tiden blir det antagligen till att packa Franssons båt med lite grill saker för att ta oss en sväng o grilla på något mysigt ställe. Tänkte att vi skulle hitta oss ett riktigt smultronställe som ska bli vårat hak i sommar!

Nu ska jag packa väskan o hoppas att Tom dyker upp snart!

Love / Therese

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

blir det något dopp tro? =) kan tänka mig att det är ganska kallt!!

Postat av: Amelie

Jag vill också haka på er nån dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback