Katrinedal ikväll!

Igår blev det lite vin och guitar hero med älsk hemma hade jätte mys. Senare på kvällen cyklade vi bort till Stefan och satt o tjatade på hans altan. Var helt okey, jag tog det lugnt eftersom jag inte ville va dålig idag för ikväll ska vi ha riktigt roligt uppe på Katrinedal.

Ska åka och handla grillmat o gotta till kvällen nu strax sen blir det att göra sej iordning för att cykla upp till syster. Ser verkligen fram emot kvällen. Inte ofta dom är barnlediga båda två så kommer nog bli en lyckad kväll. Roligt att Frida ska vara med också. Rockband har jag längtat efter, skit skoj verkligen! : ) Peace out!

Tom min prins <3


Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback