Hemma o helt slut.

Äntligen är seminariet på 2 timmar inför klassen över. Phu. Skönt att ta det överstökat, och det gick helt okey! Sista dagen imorrn i skolan. Sen e de bara en hemtenta som ska in 2e juni så e de sommarlov från programmet.
Kommer läsa sommarkurs i sommar men har inte bestämt mej för om jag ska läsa på hel eller deltid. Har ju kanske fått jobb som telefonförsöljare också. Phu. Lagom skoj men det blir ju cash iaf. Så kanske det kan bli en rest resa i slutet av sommaren.

Hade tänkt ta en löprunda nu när jag kom hem från skolan, men är helt slut så känns inte som jag kommer ta mej ur soffan på ett tag! Helt sjukt va trött jag är. Ska iväg o handla mat o så när Tom kommer hem så blir nog att jag chillar. Även om jag verkligen borde cykla iväg upp till skidstugan! Ork. Ångest.. Haha.

Love / Therese

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback